L’exposició «CCOO: 50 anys d’història de Catalunya 1964-2014» forma part de la celebració del 50è aniversari de la fundació de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya..

Amb aquesta exposició es vol destacar el paper del sindicalisme confederal que representa CCOO en la construcció de la Catalunya actual i com vol projectar-se en el futur.

L’exposició pretén explicar la història de la societat catalana en els darrers 50 anys a través de les experiències dels treballadors i treballadores del nostre país, de la seva vida dins i fora de l’empresa, de l’organització del moviment obrer, essencialment a Comissions Obreres, on es pot veure quina és la seva contribució a la construcció del nostre país. D’aquesta manera, l’eix central que sustenta l’exposició és l’evolució del món del treball, de tots els actors i factors que convergeixen en aquest espai, i del protagonisme del sindicalisme en els avenços socials i laborals.

ccoo-expo_50_anys_1